segt

Har inte skrivit häre inne på ett tag nu..har inte orkat eller jag har inte knappt suttit vid datan..
Ja julafton har ju varit de var en väldigt rolig jul..
var i sura hos moster med mamma o/c först sen far jag till skultuna hem till pappa och
träffade malin o marie och alla där och kollade på kalle en stund sen åkte vi hem till
min pappas mormor och morfar och var där hela kvällen de var mysigt..
sen kom matte och hämta mig och pappa och vi skjusa pappa till agges släkt så åkate vi hem och kolla på film och myste..

Så i onsdags så drog jag hem till elin själv och kolalde på film och satt och pratade,de var väldigt trevligt.

och på måndag är de NYÅR :D har lite planer iaf för den kvällen =) hoppas de blir väldigt roligt men de tror jag iaf..
men hade heldre velat att åka typ till en storfest där man inte känner så många för de e ju skit roligt ju =)
men emn vi får se hur de blir..

nu ska vi tvätta =( puss hej



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej söt ! Ja jag hoppas också att de blir roligt p Nyår. HAde vart kul med värsta festen som vi pratade om. Skulle va kul om man inte känner nån liksom. Men vi får säkert jätte roligt. Jag vill bara säga också att jag är glad som har di som vän. Du är alltid så snäll och gullig. Älskar dig. Pusspuss

2007-12-30 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback